Σε αυτό το σημείο έχετε ανακαλύψει τον κύριο ανταγωνισμό στη λέξη κλειδί ή στη φράση κλειδί της επιλογής σας, έχοντας καταγράψει αρκετές πιθανές επιλογές, λέξεων κλειδιών, φράσεων κλειδιών ή συνδυασμό τους.
Δεν είναι αρκετό όμως…
Στη συνέχεια θα το “παίξουμε” λίγο ντετέκτιβ και θα ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών μας, για να δούμε τι πρόσθετες πληροφορίες μπορούμε να αντλήσουμε από αυτές τις ιστοσελίδες.
Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να προσέξετε όταν κάνετε ανάλυση ανταγωνισμού:
Λέξεις κλειδιά: Σε ποιες άλλες λέξεις κλειδιά η ανταγωνιστική ιστοσελίδα έχει δεχθεί βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης;
Περιεχόμενο: Η λέξη κλειδί που στοχεύετε σε τι ποσότητα υπάρχει (στη συγκεκριμένη σελίδα και σε όλες τις σελίδες της ιστοσελίδας).
Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO): Πού κατατάσσετε η ιστοσελίδα για την συγκεκριμένη λέξη κλειδί; Έχουν γίνει διεργασίες εκ προθέσεως σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές για βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης;
Authority: Τι authority έχει η σελίδα που σας ενδιαφέρει και πόσο η ιστοσελίδα συνολικά (με βάση τα backlinks, τα μέσα δικτύωσης, κ.τ.λ.);
Αδυναμίες: Τι αδύναμα σημεία μπορείτε να εντοπίσετε, που θα μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε προς όφελός σας;
Είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τους καλύτερους όρους αναζήτησης και τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται στις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας, ώστε να μπορείτε να αξιολογήσετε το πώς οι σελίδες σας μπορούν να ανταγωνιστούν καλύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Κατασκοπεύστε την λέξη κλειδί του ανταγωνισμού σας.
Στην πραγματικότητα δεν είναι και πολύ δύσκολο να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας και να ανακαλύψετε σε ποιο θέμα και σε τι λέξη κλειδί επικεντρώνονται.
Διάφορα εργαλεία μπορούν να το κάνουν αυτό, άλλα με πληρωμή και άλλα δωρεάν.
Αναφέρουμε μερικά από αυτά:
Google AdWords Keyword Tool
Το Google AdWords μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους επισκέπτες στον ιστότοπό σας, να αυξήσετε τις διαδικτυακές πωλήσεις σας.
Open Site Explorer
Ανακαλύψτε και ερευνήστε συνδέσμους, βρείτε ευκαιρίες δημιουργίας συνδέσμων και ανακαλύψτε δυνητικά ζημιογόνους συνδέσμους.
SEMrush
Ενημερωθείτε για τις στρατηγικές των ανταγωνιστών σας στη διαφήμιση, στην οργανική αναζήτηση, και στην πληρωμένη αναζήτηση.
Ο στόχος λοιπόν είναι να μάθετε για ποιες λέξεις κλειδιά έχει βελτιστοποιηθεί η ιστοσελίδα του ανταγωνιστή σας.
Πρέπει να ανακαλύψετε όχι μόνο τη λέξη κλειδί (τον όρο αναζήτησης) που σας οδήγησε να ανακαλύψετε αυτή τη σελίδα, αλλά το σύνολο των λέξεων κλειδιών όπως και τη σχετικότητα τους.
Οι μηχανές αναζήτησης εξετάζουν πάνω από διακόσιους παράγοντες για να εντοπίσουν την σχετικότητα μιας ιστοσελίδας με το ερώτημα αναζήτησης σας, έχοντας περιεχόμενο που επικεντρώνεται στις σωστές λέξεις κλειδιά και συνάμα ικανοποιεί τον χρήστη που έκανε την αναζήτηση είναι βασικό συστατικό.
Για το λόγο αυτό, όπως αναλύετε τις λέξεις κλειδιά από τις ιστοσελίδες που βρίσκονται στην πρώτη σελίδα οργανικής κατάταξης του Google, μπορεί να βρείτε στοιχεία για πρόσθετες υποστηρικτικές λέξεις κλειδιά και φράσεις κλειδιά που χρειάζεστε στην ιστοσελίδα σας.
Μην χάσετε αυτές τις λέξεις κλειδιά που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να φέρετε τη μετατροπή της κυκλοφορίας στην ιστοσελίδα σας.